فروش بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت فروش بک لینک


سپاهان درب
نماینده ویژه پاپ وارد تهران شد
نبرد سنگین با داعش در جنوب شرق الرقه
تصویب توزیع مواد‌مخدر دولتی در‌کمیسیون‌قضایی

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

نماینده ویژه پاپ فرانسیس - اسقف رم و رهبر کلیسای جهانی کاتولیک - در پاسخ به دعوت رسمی برای حضور در مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب ایران وارد تهران شد.

نبرد سنگین ارتش سوریه با داعش در جنوب شرق الرقه و ادامه پیشروی های نیروهای سوری در حومه حمص از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی از تصویب طرح توزیع مواد مخدر دولتی در این کمیسیون خبر داد.

در جریان جنگ جهانی دوم آلمان با استفاده از موشک‌های وی‌1 و وی2 به شدت عرصه را بر بریتانیا تنگ کرده بود. مقابله با این موشک‌ها که در نوع خود سلاحی جدید بودند برای بریتانیا یک اولویت مهم بود. برای این نیروی هوایی و افسران اطلاعاتی، مهندسین و حتی مردم معمولی تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند راه‌هایی برای مقابله با این تهدید ناشناخته پیدا کنند. در این بین رسانه که با پدیده‌ای جدید رو به رو بودند با نام‌هایی چون بمب پرنده، ربات‌های پرنده این تهدید هوایی بدون سرنشین را توصیف می‌کردند و سعی داشتند که تاثیر روانی این حملات را کاهش دهند.

60 درصد معتادان، «تریاک» و مشتقات آن را مصرف می‌کنند

چین با افزایش واردات نفت، به سرعت در حال سبقت گرفتن از آمریکا ست و بعید نیست که در سال جاری جایگاه اول واردات نفت را که اکنون در اختیار آمریکاست، از آن خود کند. با این امر چین جایگاه خود را به عنوان مهمترین بازیگر بازار نفت در آسیا تثبیت خواهد کرد، و به طور فزاینده ای بر تجارت سوخت منطقه مسلط خواهد شد.

جزئیات طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ اعلام شد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر لرستان گفت: تصادف در محور ازنا ـ الیگودرز ۶ نفر مصدوم برجای گذاشت.

یک نماینده پارلمان ترکیه گفت در صورتی که تمامیت ارضی عراق تهدید شود، آنکارا خود را موظف به مداخله می داند.

صنعت سنگ آهن به عنوان یکی از صنایع بنیادی و مهم بازار سرمایه، وقتی اهمیتش دوچندان شد که در سند چشم انداز 1404 و در طرح جامع فولاد، مقرر شد که ظرفیت تولید فولاد کشور به 55 میلیون تن برسد. بر این اساس می بایست برای تامین این مقدار فولاد کشور علاوه بر افزایش ظرفیت معادن، طرح های جدیدی برای توسعه در این صنعت نیز تعریف می شد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/